Akademia Rozwoju Kompetencji dla Polaków za granicą i w Polsce

Bezpłatne Szkolenie Online

WTOREK

16 czerwca 2020r.

od 18:00 do 21:00

czasu polskiego

3 godziny sensownej, rozwojowej

i rzeczywiście skutecznej wiedzy menedżerskiej

ZAPISUJĘ SIĘ >>

Podczas Tego Bezpłatnego Szkolenia Online Poznasz:

4 kluczowe aspekty zarządzania

w czasach turbulencji i ekonomii chaosu

Niezwykle praktyczną, niemal nieznaną w Europie wiedzę

dla obecnych i przyszłych menedżerów pracujących w Polsce i za granicą


STRATEGIĘ DAJĄCĄ NAJWIĘKSZE SZANSE TRWANIA W SATYSFAKCJONUJĄCEJ MARŻY

czyli cztery składowe rozsądnej inżynierii biznesowej na dzisiejsze czasy

ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE JUŻ TERAZ!

Bezpłatne szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ

Każdy uczestnik otrzyma specjalny,

WARTOŚCIOWY PREZENT!

Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.


Biznesmen z doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych). 20 lat zawodowego życia spędził w USA, gdzie zbudował największe centrum edukacyjne dla Polaków za granicą. Z usług jego instytucji Academy of Business & Career Development w Chicago skorzystało ponad 60.000 klientów.

KRZYSZTOF SARNECKI

TOMASZ ZAMBRZYCKI

Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.


Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.

Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.

ROBERT NOWOROLSKI

PROWADZĄCY:

Administratorem danych osobowych jest Quest Change Managers sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-042) przy ul. Okopowej 56/222. Administrator danych osobowych przetwarza dane w celu przesyłania zamówionych, bezpłatnych materiałów oraz dla celów marketingowych w zakresie prawnie dozwolonym. Podanie danych jest dobrowolne, osoba wskazująca dane ma prawo do dostępu do treści danych i ich poprawiania.


Copyright © 2020 Quest Change Managers. Wszystkie prawa zastrzeżone.

szkolenie potrwa 3 godziny

18:00 - 21:00

czasu polskiego

WTOREK

16 czerwca 2020r.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAPISZ SIĘ