Akademia Rozwoju Kompetencji dla Polaków za granicą i w Polsce
Bezpłatne Szkolenie Online
WTOREK
16 czerwca 2020r.
od 18:00 do 21:00
czasu polskiego
3 godziny sensownej, rozwojowej
i rzeczywiście skutecznej wiedzy menedżerskiej
Podczas Tego Bezpłatnego Szkolenia Online Poznasz:
4 kluczowe aspekty zarządzania
w czasach turbulencji i ekonomii chaosu
Niezwykle praktyczną, niemal nieznaną w Europie wiedzę
dla obecnych i przyszłych menedżerów pracujących w Polsce i za granicą
STRATEGIĘ DAJĄCĄ NAJWIĘKSZE SZANSE TRWANIA W SATYSFAKCJONUJĄCEJ MARŻY
czyli cztery składowe rozsądnej inżynierii biznesowej na dzisiejsze czasy
ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE JUŻ TERAZ!
Bezpłatne szkolenie odbędzie się za:
Każdy uczestnik otrzyma specjalny,
WARTOŚCIOWY PREZENT!
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem zarówno w Polsce jak i za granicą. Konsultant i wykładowca w obszarach budowania strategii biznesowej, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz systemów sprzedaży. Agent zmian w wielu firmach, w których przeprowadzona została transformacja w celu zdecydowanego podniesienia konkurencyjności oraz osiągnięcia i utrzymania przewagi rynkowej. Absolwent University of Illinois, Institute of Entrepreneurial Studies w Chicago oraz programu MBA Lake Forest Graduate School of Management w Lake Forest, Illinois.
Biznesmen z doświadczeniem zarządczym, konsultant, trener i coach członków zarządów wielu czołowych firm polskich i zagranicznych (głównie w Stanach Zjednoczonych). 20 lat zawodowego życia spędził w USA, gdzie zbudował największe centrum edukacyjne dla Polaków za granicą. Z usług jego instytucji Academy of Business & Career Development w Chicago skorzystało ponad 60.000 klientów.
KRZYSZTOF SARNECKI
TOMASZ ZAMBRZYCKI
Biznesmen, doradca biznesowy i wykładowca. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w biznesie w USA na stanowiskach kierowniczych oraz w prowadzeniu własnej działalności biznesowej w warunkach wysokiej konkurencji.
Długoletnie doświadczenie na rynku amerykańskim w prowadzeniu szkoleń w dziedzinach planowania strategicznego, rozpoczęcia i rozwijania działalności gospodarczej, zarządzania operacyjnego, przywództwa, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania czasem i zarządzania projektami. Absolwent Szkoły Biznesu Loyola University Chicago oraz University of Illinois Institute of Entrepreneurial Studies. Studiował również prawo na Uniwersytecie Łódzkim.
Doradzał i szkolił firmy z ponad 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Trzykrotnie interim manager w obszarze zarządzania sprzedażą. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”. Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel.
ROBERT NOWOROLSKI
PROWADZĄCY:
Administratorem danych osobowych jest Quest Change Managers sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-042) przy ul. Okopowej 56/222. Administrator danych osobowych przetwarza dane w celu przesyłania zamówionych, bezpłatnych materiałów oraz dla celów marketingowych w zakresie prawnie dozwolonym. Podanie danych jest dobrowolne, osoba wskazująca dane ma prawo do dostępu do treści danych i ich poprawiania.
Copyright © 2020 Quest Change Managers. Wszystkie prawa zastrzeżone.
szkolenie potrwa 3 godziny
18:00 - 21:00
czasu polskiego
WTOREK
16 czerwca 2020r.