Program NOVUM PRACTICUM z QUESTem
Naukowiec oraz praktyk wdrożeń Sztucznej Inteligencji - kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jest badaczem naukowym w ośrodkach badawczych CITAD (Portugalia) oraz Iris-Alkona (Łotwa). W swoich badaniach Artur wykorzystuje metody wywiadów skoncentrowanych, obserwacji, badań ilościowych oraz eksperymentów. Współpracuje z firmami, które są świadome jaki potencjał stoi za cyfryzacją i AI.
SZTUCZNA INTELIGENCJA w Twojej Firmie
Warsztat ma na celu dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i narzędzi do zrozumienia oraz wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji w ich działalności. Poprzez praktyczne podejście i przykłady zastosowań, uczestnicy zdobędą umiejętności potrzebne do efektywnego wdrożenia SI w swoich firmach.
Prof. Artur Modliński
14:45 - 15:45
Przerwa obiadowa
PRAKTYK - Manager ds. HR i EB z doświadczeniem na rynku polskim, niemieckim i kolumbijskim. m.in. absolwentka Employer Branding Masters na Akademii Leona Koźmińskiego.M.in. koordynowała zespół odpowiedzialny za Employer Branding w agencji digitalowej Performante, odpowiadając za tworzenie strategii komunikacji EB dla jej międzynarodowych klientów, a także czuwanie nad egzekucją działań. Aktualnie pełni funkcję Managera zespołu People & Culture w firmie konsultingowej Addepto, która została uznana przez magazyn Forbes oraz Deloitte za lidera w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i analizie danych.
Tina Toutounchi
Warsztat: Jak przyciągnąć i motywować do pozostania młodych pracowników pokoleń Y i Z - poprzez działania w obszarze EMPLOYER BRANDING - mające na celu zbudowanie jej wizerunku jako „pracodawcy z wyboru”. W budowaniu pozytywnego employer brandingu istotne jest podążanie firmy za trendami społecznymi, rynkowymi i odpowiadanie na potrzeby generacji, które wchodzą na rynek pracy i pozostają w wieku produkcyjnym - każdego to dotyczy - Ciebie i Twojej firmy też.
19:30 - 22:00
Kolacja i networking
Autorka książki „Co jest DOBREGO w tym czego jeszcze nie widzę? Sposób myślenia skutecznych zespołów”. Wykładowca SGH w Warszawie na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim: Certyfikowany konsultant międzynarodowych testów osobowości używanych w biznesie: DISC D3, Talent Dynamics, Facet5. Konsultant i Trener Mentalny Biznesu. Ekspert w zakresie strategii, zarządzania i budowania kultury organizacyjnej opartej na feedbacku oraz korzyściach płynących z różnorodności osobowości, płci, pokoleń i doświadczenia.
Zabierz ze sobą wiązkę przydatnych mechanizmów i narzędzi zarządczych - Warsztat Odkryj Potencjał Twojego Zespołu - poznaj metodę i program Premium DISC D3 - wznieś się na wyższy pułap analizy Twoich podopiecznych i poznaj metodę niezwykle silnie wzmacniającą skuteczność zarządzania Twojego i Twoich menedżerów - w czasach ogromnego zróżnicowania preferencji osobistych i społecznych, źródeł motywacji, systemów wartości, standardów i innych uwarunkowań. W ramach warsztatu każdy Uczestnik otrzyma 30 stronicowy raport z wynikami swojego badania DISC D3.
Anna Skoczylas
Zajmuje się tym co najcenniejsze w firmach a niewidoczne - własnością intelektualną, która stanowi 75% wartości firmy, tym co sprawia, że klienci chcą korzystać z usług danej firmy, kupować konkretne produkty i gotowi są płacić za nie więcej niż konkurencji. Pomagam odnaleźć te skarby w firmach: przygotowuję i realizuję strategię ochrony marki, zabezpieczam prawa do technicznych rozwiązań w urzędach patentowych, tworzę umowy do materiałów wykorzystywanych w kampaniach marketingowych, prowadzę spory w specjalnych sądach ds. własności intelektualnej m.in. dotyczące konkurencji.
Wymogi z obszaru ESG Raportowanie ESG (Environmental, Social, Governance – Środowisko, Społeczność, Zarządzanie) staje się coraz bardziej kluczowe dla przedsiębiorstw na całym świecie. Nie jest już tylko „miłym dodatkiem”, ale stopniowo koniecznością dla współczesnych przedsiębiorstw - w tym koniecznością formalno-prawną. W dobie rosnącej konkurencji i wymagań rynkowych odpowiedzialność społeczna i ekologiczna staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu.
mec. Małgorzata Lewandowska-Gradek
12:45 - 13:30
Przerwa obiadowa
CEO & Founder agencji reklamowej Happy Parrots. Ekspert w dziedzinie Digital Marketingu z ponad 8 letnim doświadczeniem w content marketingu oraz płatnych kampaniach reklamowych.Doceniony w branży poprzez publikacje w najpopularniejszych portalach i czasopismach branżowych, takich jak: marketingibiznes.pl, dlahandlu.pl, sprawny.marketing czy Digital Now Magazine. Laureat w rankingu TOP 100 osobowości marketingu w 2024 roku. Trener Meta Ads oraz prowadzący zajęcia z kampanii reklamowych w social mediach na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Współpracował z ponad 150 markami, między innymi takimi jak: Maniewski, Edrone, Wisła Kraków, Enea, LVBET, BIK, Pierre Cardin czy 7Nutrition.
Koniec czasów reklamy bezpośredniej - dziś rządzi Content Marketing - fundament dzisiejszej skuteczności marketingowej i sprzedażowej - poznaj obszary, rodzaje i synergie mechanizmów i narzędzi content marketingu - zawieź do swojej firmy wiedzę, na której brak organizacje chcące konkurować z sukcesem nie mogą sobie pozwolić.
Jakub Papuga
Biznesman z ponad 30 letnim doświadczeniem zarządczym. Współwłaściciel firmy QUEST Change Managers. Doradca kilkuset zarządów firm polskich i zagranicznych (w dużej mierze w Stanach Zjednoczonych), jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny i trener biznesu. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i marketingu. Założyciel największego centrum edukacyjnego dla Polaków poza granicami Polski – Academy of Business & Career Developoment w Chicago, USA. Twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży i konceptu Komunikacji Nieantagonizującej oraz rewolucyjnej metody nauki języka angielskiego SixPack English. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management.
KLAMRA WARSZTATÓW - “Połączysz kropki” stawiane w czasie tego dwudniowego programu. Sztuczna Inteligencja, Employer Branding, ESG, Content Marketing - jest tego trochę… Jak to powiązać? Jak wykorzystać sposób myślenia Twoich podopiecznych z pokoleń Y i Z? No właśnie… a jak myślą, czują? Jak się z nimi komunikować i jak budować siłę Twojej organizacji? Krzysztof pokaże Ci siłę rozumienia nielinearnej VI Generacji Marketingu i Sprzedaży - zrozumiesz, ba! poczujesz siłę nowoczesnej synergii stworzonej na potrzeby czasów Nowej Normalności.
Krzysztof Sarnecki
Inwestycja
Uczestnictwo pierwszej osoby z Organizacji: 4 150 PLN + VAT
Uczestnictwo drugiej i każdej kolejnej osoby z tej samej Organizacji: 3 800 PLN + VAT za każdą osobę.
Zaliczka wynosi 1500 PLN + VAT za każdą osobę – płatna na osiem dni przed pierwszym dniem warsztatów.
Opłata obejmuje:
Dodatkowe informacje
Opłata nie obejmuje:
Długość:
25-26 kwietnia
Copyright © 2023. QUEST CM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.Wszystkie prawa zastrzeżone.
QUEST CM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
ul. Okopowa 56 lok. 218, 01-042 Warszawa
Dane rejestrowe:
KRS: 0000961032
REGON: 521516542
NIP: 5272994081
Kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH:
Konrad Orliński,
e-mail: [email protected].